Volgers

zondag 19 mei 2013

blauw-bruin

Hoi iedereen

deze voormiddag voor een fikse wandeling heb ik dit kaartje gemaakt en na een paar foto's getrokken
in het zonnetje ga ik het hier laten zien
Naar schets van E.H.I. tot 29 mei en met het thema bingo van CTBCB tot 25 mei
ik heb gekozen voor bruin & blauw die cut en bugaboo image






bruin design papier boekenvoordeel
blauwe stroken en cirkel kruidvat
cirkel gestanst met een mal van boekenvoordeel
digi van bugaboo ingekleurd met spectrum noirs
onder tussen ben ik met nog een kaartje bezig
dat zal er morgen komen
ik wil al mijn volgers nog bedanken voor de reactities op mijn kaartjes

grtjs Lisbeth

8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Lisbeth en wat een mooie uitwerking van de sketch.
Superleuk dat je weer meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel.
Liefs van Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Leuk gedaan. Toffe digi.

Ge hebt wel goe de smaakt te pakken, hé.

grtjs
Claudia

jolanda zei

mooie kaart

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een lief mooi kaartje heb je gemaakt zeg!

Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI.

Groetjes Ida

Erica ♥ zei

Leuke kaart heb je gemaakt,
toppie ☺

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je mee doet met on challenge bij EHI.
Gr. Anja

sgc zei

Cute card! Thanks for playing in Bugaboo's Bingo Challenge.

Min zei

Too cute!
Thanks so much for playing along with us for the Catch The Bug BINGO Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to visit The Bug Blog today for the “Photo Inspiration Challenge!”
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations