Volgers

woensdag 5 juni 2013

Ik wil post

Hoi,
zo als afgeproken plaats ik hier mijn kaartje dat ik gekregen heb van " ik wil post " van Ria
het is een mooie vlinderkaart met lieve viooltjes erop



eerst en vooral wil ik Malika welkom heten op mijn blog
Een tijdje geleden kwam ik via blogland op een nieuwe blog. De blog heet  ik wil post. Het is de bedoeling dat je, je opgeeft om echt een kaartje naar iemand te sturen. Het leek mij eens leuk om mee te doen.

Het thema in mei was vlinders. en toen ik mijn adres krijg bleek het adres van mijn vriendin Claudia te zijn
zo dus ik dat 's avonds nog in de bus gaan steken. dit is het kaartje dat ik gemaakt had daarvoor


En nu met spanning afwachten tot dat mijn kaartje aan komt en natuurlijk laat ik het dan ook hier zien
zo nu ga ik slapen want het was een lange dag en morgen met de vroege werken
grtjs en tot de volgende Lisbeth

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gestuurd Lisbeth, hij is prachtig.
Liefs van Anita