Volgers

woensdag 12 juni 2013

trouwkaart in bruin en blauw

Hoi iedereen

Tijdens een drukke en vermoeiende week ( lees examens beginnen) heb ik toch nog tijd gevonden
om een kaartje te maken. ik heb altijd een beetje problemen als ik buiten mijn eigen kleurpatroon moet denken. Maar ik vind het dat het gelukt is. Met dit kaartje ga ik mee doen bij catchthebugblog thema going to the chapel tot 15 juni, bij K.I.C. thema blauw/ bruin tot 22 juni en bij craftyfriends thema bingo en ik heb gekozen voor bloemen/blauw/knopen tot 14 juni






bruin design papier van kruidvat
blauw design papier van boekenvoordeel
digi van Jade Dragonne ingekleurd met spectrum noirs
bloemen gestanst met mal van Marianne design en Joy crafts
knoopjes heb ik gewonnen
swirls van boekenvoordeel
meeldraden had ik nog liggen
zo dit was het weer voor vandaag

 verder wil ik al mijn passanten bedanken voor hun leuke reacties
grtjs Lisbeth

7 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Lisbeth, hij is prachtig. Sterkte met de examens.
Liefs van Anita

Gibmiss zei

Hi
Fabulous card....
Thanks for joining us at Crafty Friends this week....
Hugs Sylvie xxx

sammi zei

Very pretty. Great colors! Thanks for linking up with us this week! We appreciate you sharing your creativity with us in our “Going To The Chapel” challenge at Catch The Bug! We appreciate you! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

Tammy Miller zei

What a wonderful card! Thanks so much for playing along with our Them challenge at Catch the bug!

CreaSjouk zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Kimmie zei

Hoi Lisbeth

Leuk dat je er een trouwkaart van gemaakt hebt.\
En dank je wel voor je bijdrage aan KIC Challenges.

XXX Kim