Volgers

dinsdag 23 juli 2013

it's a boy

Hoi iedereen

dankzij het warme weer heb ik nu niet echt goesting om te freubelen
maar ik had de vraag gekregen om een paar kaartjes te maken voor de geboorte van een jongen
en hoe toepasselijk Kate Middelton is gisteren ook mama geworden van een zoon
ik heb er een paar gemaakt en alleen dit laat ik zien omdat ik niet meer weet waar ik de materialen
van de andere kaartjes vandaan heb






op de 2de foto kun je zien dat er eenplooi in de kaart zit waardoor als ge de kaart rechtzet
het babytje los in de kaart hangt ik heb de techniek al eens gebruikt in mijn kaartje "geslaagd"
gebruikte matrerialen
witte basiskaart gewoon tekenpapier
blauw design bolletjes action
blauw design hartjes met glitter action
digi van bugaboo ingekleurd met spectrum noirs
sterren gestanst met mal van Joy crafts in geel linnen papier van boekenvoordeel
letters gestanst met mal van Joy crafts in geel linnen papier van boekenvoordeel
met dit kaartje ga ik mee doen met de volgende chalenge's
E.H.I.  alles mag tot 2 aug
C.C.C. alles mag tot 18 aug
 zo dit was het weer tot de volgende en geniet nog van het mooie weer
grtjs Lisbeth

4 opmerkingen:

rian zei

leuke kaart heb je gemaakt.
groetjes rian.
suc6 met de uitdaging bij de ccc

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
Groetjes, Anja

Herma Schouten zei

Wat een mooi vrolijk geboortekaartje in een leuk model. Wat ik me nou afvraag, zou Kate Middleton ook handgemaakte kaarten krijgen en zou ze dat weten te waarderen hihi......
groetjes Herma

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCC.
Groetjes Maria