Volgers

maandag 16 september 2013

worckshop Magnolia

hoi iedereen

vandaag laat ik een paar kaartjes zien die ik op een workshop heb gemaakt. het was er heel leuk en gezellig
we hebben hard gewerkt maar ook veel plezier gehad, ik ga zeker nog een keer terug

 dit is mijn eerste kaartje
 mijn tweede kaartje
 mijn derde kaartje
dit kaartje heb ik 's avonds thuis nog gemaakt
zo dit zijn ze. Ik ga nu nog wat huishoudelijke taken doen na een druk weekend
zaterdag worckshop, zondag verjaardag van de zoon en we zijn ook heel de dag
bij sanicole , vliegtuigen spotten geweest.
aan mijn volgers bedankt voor de mooie en leuke berichtjes
grtjs Lisbeth

2 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie lieve kaartjes

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Lisbeth, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita