Volgers

zondag 25 mei 2014

Kerstengel

Hoi iedereen,

Vandaag een kerstkaart voor christmas challenge; Het is een kerstengel geworden. Verder wil ik mijn nieuwe volger Gaby welkom heten. Gisteren mijn verjaardag gevierd tijdens een workshop bij cart 'n scrapart. De foto's volgen later in dit bericht. Het was een hele leuke gezellige dag. Alle dozen zijn mooi geworden. Je kan ook nog steeds mee doen met mijn CANDY voor mijn verjaardag tot 14 juni. Er zit wat leuks voor iedereen in het verrassingspakket.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier kerstroos van Magnolia
designpapier strepen uit eigen voorraad
lintje van lidl
meeldraden van de beurs
bloemen zelf gehaakt
plakparels van action
digi van Whimsy ingekleurd met copics
bewerkt met glossy accent en liquid aplique en frantage
gebruikte mal van Joy crafts
dit kaartje is voor mijn G-DT bij christmas challenge    tot  8 juni
hier zij de foto' van mijn doos
                                           zijkant doos
                                           bovenkant doos
                                         binnenkant doos en deksel
Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Malika zei

Het kaartje en de doos zijn allebei top

Malika

Anoniem zei

Mooie kaart, prachtige doos!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi Listbeth,

Supermooi.

grtjs
Claudia

anncreatief zei

Wat een ontzettende leuke kaart!!
Liefs Anneke

jolanda zei

prachtige kaart