Volgers

maandag 23 juni 2014

Butterfly's

Hoi iedereen,

Ja jullie zien het goed. Ik heb de afgelopen dagen druk aan het knutselen geweest zodat ik al 3 kaartjes op een weekend tijd kan plaatsen. Op mijn kaartje van gisteren heb ik heel leuke reactie's gehad en ik wil ook nog iets er over zeggen, hoewel ik Belgische ben heb ik veel Nederlandse vrienden en supporter ik ook een beetje voor de oranje's. Mijn kaartje voor vandaag heb ik gebaseerd op een schets en techniek die in de Noor magazine stond. Mijn dochter vond dat ik het mooi ingekleurd had. Ik heb altijd met spectrums gekleurd en ben pas overgeschakeld naar copics, die kleuren zijn toch iets zachter.
carstock uit eigen voorrraad
kraftpapier van boekenvoordeel
designpapier van action en Maja design
digi van magnolia
stempel van Joy crafts
gebruikte mallen
alle vlinders zijn van Joy crafts
rechthoek stempel is van Nellie's choice
Dit kaartje doet mee bij
Sketch N' Dies alles mag gebruik van mallen tot 30 juni
scrapcardschallenge vlinders tot 24 juni
thedutchstampchickies vlinders tot 29 juni
Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth


13 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Lisbeth,
Mooie kaart super van kleuren en heel mooi ingekleurd.
Nog een creatieve week Groetjes Doris

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! heel erg mooi ingekleurd
goed gevonden om het zo te combineren met een magnolia, past perfect
grtjs,martina

Joukje zei

Een prachtig kaartje!

Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

Sandra zei

Super leuke kaart!!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC!
Groetjes Sandra

Wilma zei

Wat een prachtig kaartje!
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC.
Groetjes, Wilma

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Anja

Scraptastische hobby zei

Hoi Lisbeth,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de stempel van Joy. Hele mooie kleuren en gezellige vlinderrand
super gedaan, daank je wel voor het mee doen met de challenge bij Scr@p-Cards!
Groetjes DT lid Gerie

rian zei

erg leuke kaart heb je gemaakt, en leuk dat je meedoet met de uitdaging van de DSCC.
groetjes rian

Rosina zei

Een super leuke kaart weer Lisbeth, wat heb je die digi weer prachtig ingekleurd....TOP!!!!

groetjes Rosina

Jennifer Scull zei

your card is beautiful! I saw it posted at Sketch 'n Dies, so wanted to stop by to say hello and let you know how much I like it. :)

Anneke. zei

Schitterende kaart heb je gemaakt!
Bedankt voor je deelname bij DSCC.
Groetjes Anneke.

Carmen zei

Isn't she adorable. Love the layout and those butterflies! Thanks for entering this challenge at Sketch N' Dies. Hope we will see you again next challenge. Good luck!

chanya13 zei

Beautiful card, sweet image , wonderful colour combo.Love all embelishments. Thanks for joining us at Sketch N'Dies. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka