Volgers

maandag 24 november 2014

winter

hoi iedereen

Als je vandaag buiten kijkt, lijkt het geen winter. Deze morgen onze Koen naar school gedaan, vermits ze hier inde provincie staken. Eens in Turnhout, zegt hij doodleuk "ik ben mijn turnzak vergeten en we hebben toets vandaag, wil je die brengen". Ik terug naar huis, sta ik juist voor school, een berichtje: de turnleraar staakt en we hebben geen turnen vandaag. GRRRRRRR. soms hé, diepe zucht. Op mijn kaartje van vandaag heb ik nog eens een Betsie gebruikt in een wintertafereeltje.
cardstock AC
designpapier van wild rose studio
glitterpapier van boekenvoordeel
betsie ingekleurd met copics en bewerkt met liquid aplique
belletjes van kruidvat
gebruikte mallen alle van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
sweetsketchwednesday2 volgens schets tot 25 nov
Cards2Create winter tot 29 nov
mybestiesdutchgirlsdesigns winter tot 29 nov
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth



11 opmerkingen:

Heide zei

What a lovely card. Great papers and cute image. The added snowflakes are a perfect addition. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Lia zei

Wat een gezellig winters kaartje heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards2Create,
groetjes Lia

Je@net zei

Wat een vrolijk winters kaartje, Lisbeth!

jolanda zei

heel leuk

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Plony zei

Wat een vrolijke winterse kaart heb je gemaakt...gezellige kleurtjes...leuk. Dankjewel voor je deelname bij ons Dutch Besties blog en succes.
Lieve groetjes van Plony.

Rosina zei

Heel leuk kaartje weer Lisbeth, hele vrolijke kleurtjes gebruikt....TOP!!!

groetjes Rosina

Jolanda zei

prachtige winterse kaart Lisbeth!
bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties:0)
grtz Jolanda

Bep zei

Hoi Lisbeth,

Wat een fleurige kaart heb je gemaakt met dat winters tafereeltje.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Kathie zei

Really cute card Lisbeth, great image and pretty colours and design papers. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Sharon Basel zei

This is a wonderful card! Love your pretty papers and cute image. Thanks for joining us at SSW2!
Sharon, SSW2-DT