Volgers

maandag 1 december 2014

X-mas wish

Hoi iedereen,

Vandaag terug gaan werken. En dat viel niet zo goed mee daar ik nu met een pijnlijke arm zit. Maar als ik dan eens op mijn blog kijk vergeet ik de pijn een beetje. Wauw, wat leuke en lieve reactie heb ik op mijn trapjeskaart gekregen. Hij valt blijkbaar heel goed in de smaak bij iedereen, want ik heb zelfs een volger bij gekregen. Welkom, Grietje en dat we veel inspiratie mogen opdoen bij elkaar. De kids zijn zich stilaan aan het voorbereiden op de komende examens. Mijn vader wordt volgende week geopereerd, hij krijgt een nieuwe heup. Zo dus zal ik mijn tijd de komende 3 weken spaarzaam moeten gebruiken. Sorry, als je mij daardoor wat minder ziet. En dan nu mijn kaartje. De bingo stempels lagen al een tijdje te wachten. En ik wist niet goed hoe ik ze op een kaartje moest inpassen, maar bij dit vind ik het goed gelukt.

cardstock van AC
onderste designpapier uit een kaartenmagazine ( welke weet ik niet meer)
bovenste designpapier van action
kerstballetjes van kruidvat
digi van Magnolia
bingo stempels gemaakt met wow
gebruikte mallen alle van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
SSW2 volgens schets tot 2 dec
D.C.Z. kerst, maar anders tot eind dec
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi kaartje!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Heide zei

What a great Christmas card. Love the fun, fun embellishments. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Linda Anderson zei

This sure is adorable!!! Darling image and fabulous embellies. Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Lisbeth, en wat staan die kerstballetjes er leuk bij.
Sterkt met alle druktes de komende weken!

corryskaart zei

een erg leuke/mooie kerstkaart en wens je veel sterkte zowel voor jezelf als voor je pa
grt corry

Sally Dube zei

Wonderful card!! Love your added embellishments!! So glad you played along with us at SSW2!!
Blessings to you!!
Sally

Folkje zei

Leuk dat je mee doet me onze challenge bij DCZ, succes met je mooie creatie.

groetjes
Folkje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth.
Groetjes, Anja

Sylvia zei

Mooie, kaart, Lisbeth. Leuk grappig die kerstballen erbij.

Groetjes,
Sylvia.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Geslaagd kaartje. Heel mooi. Tof dat je meedoet met DCZ en suc6.

grtjs
Claudia
DT KaartjesInspiratie Challenge
DT De Creatieve Zebra
DT Creative Colors Challenge
DT Friday Sketch Challenge

Jane zei

Geweldig gedaan met die kerstballetjes.
Gezellig dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

Groetjes Jane DT DCZ