Volgers

donderdag 15 januari 2015

Christmas Joy

Hoi iedereen,

Vandaag mag ik en Marijke een kaartje laten zien voor 52 weeks to christmas.Het is mijn eerste kaartje voor deze blog. leuk een spannend wat de reacties op onze kaartje zullen zijn. Dit kaartje heb ik na gemaakt naar een kaartje dat ik van een goede vriendin heb gekregen. Ik vond het een heel leuk kaartje. Om haar te bedanken voor wat ze de afgelopen jaren voor mij heeft gedaan zijn we gisteren naar ladies movie night geweest in de cinema. Het was er leuk en gezellig. Dit is ook een kaartje voor mijn DT-schap bij CHCC2
cardstock van Ac
designpapier van Joy craft
kraft van boekenvoordeel
digi is van bugaboo
alle andere mallen van Joy crafts
plakparels van action
kantje van blokker
alle randen zijn gedisstresd en bewerkt met inkt
Dit kaartje doet mee bij
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmaschallenge2 mid month inspiration
christmascardsallyearroundalles kerst tot 31 jan
merrymondaychristmas  critters tot 18 jan
abcchristmas anything christmas tot 20 jan
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth




3 opmerkingen:

Lori Turner zei

OMGOSH this is adorable, Lisbeth!! Love Bugaboo stamps and you've showcased this critter just perfect :) Thanks for joining us at Merry Monday this week

Debbie Henderson Debbie's Designs zei

Such a cute critter card. Neat how the penguin is the "O" in the word JOY! Thanks for playing Merry Monday with us this week!

Kristie Goulet zei

ACK! That penguin is adorable! LOVE how you showcased him here. Thanks for joining us at Merry Monday this week!