Volgers

zondag 15 februari 2015

The magic of christmas

Hoi iedereen,
Vandaag komt een extra inspiratie bericht bij CHCC2 online. Je moet maar eens gaan kijken wat voor mooi's mijn collega's DT-ers ervan gemaakt hebben. Gisteren avond ben ik met manlief  lekker gaan eten. Niet speciaal voor Valentijn, maar vooral omdat we het graag doen. En ze doen, in de restaurants, meestal iets speciaal voor hun klanten. Van mijn kaartje vandaag vond ik de schets zo mooi dat ik hem nog wel een paar keer ga gebruiken. Hij komt uit het Noormagazine. Ik hoop vandaag nog veel kaartjes te maken.
cardstock van boekenvoordeel
designpapier van Joy crafts
digi van bugaboo
kantje van blokker
plakparels van action
sentiment van Joy crafts
gebruikte mallen alle van Joy crafts
grote bloem, bloemenknopje en spiraal van de beurs
kleine bloemen van boekenvoordeel
bolletje van kruidvat
Dit kaartje doet mee bij
scrapcardschallenge gestanste letters tot 10 maart
sketch it @ Tiets tot 15 maart
CHCC2 als voorbeeld
christmascardchallenge  inspiratie foto tot 21 feb
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

15 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

wauw Lisbeth, dat is een echt kunstwerkje. Super super mooi.
Liefs
Ilse

Anoniem zei

Supermooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hazel zei

Thanks, Lisbeth, for this lovely design inspiration card for mid month for CHNC challenge extra for February x

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart. Heel mooi DP en leuke details.

grtjs
Claudia

Scraptastisch zei

Hoi Lisbeth,
Je hoef je niet te verontschuldigen omdat je een keertje niet langs bent geweest hoor, dat gebeurt mij ook! Je kan niet altijd bij al je volgers langs gaan, want dan kom je niet aan kaartjes maken toe, hihi Dankjewel dat je ons laat mee genieten met je prachtige kaartje bij Scr@p-Cards Challenge!! Heerlijk dat je uit eten bent geweest!!! Lieve groetjes van Gerie en DT

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Lisbeth. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf. Ik bent het met Gerrie eens, Je hoef je niet te verontschuldige. Soms lopen dingen gewoon zo of Heb je gewoon een keer geen tijd. Maar ik vind het wel lief van je.
Groetjes, Anja

Sylvia zei

Hoi Lisbeth,

Prachtige kaart. Mooie kleurencombi en mallen. Een heel mooi geheel.

Groetjes, Sylvia.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Lisbeth,
Geen probleem hoor dat je niet langs kwam heb ik ook hoor .
Wat een mooi leuke kerstkaart heb je gemaakt ,mooie kleuren leuke stempel echt een gaaf kaartje .
Groetjes Doris

Rosina zei

Prachtig winters kaartje Lisbeth...heel mooi met al die leuke stansjes....

KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Lisbeth - het is echt een WAUWkaart geworden, super supermooi!
Groetjes,
Misseke

Aniet zei

Wat een schitterende kerstkaart Lisbeth! Mag je trots op zijn.
groetjes, Aniet

Heather zei

Such a beautiful card! I love all the snowflakes and other die cuts you used.

Shirley-Anne zei

Love those snow flakes ! Beautiful embellishing throughout .
thanks for sharing on Christmas Card Challenges

Original handmade by Janneke zei

De tijd vliegt hè en daardoor lukt het mij ook niet altijd om langs mijn blogdinnen te gaan hoor..
Je hebt een prachtige wintersekaart gemaakt, de sketch is inderdaad heel leuk en voor herhaling vatbaar zo te lezen.
Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards!

Groetjes Janneke

Inkyfingers zei

Wow, what a lot of wonderful texture on your card, and I love all those die cuts.
Thanks for joining us at Christmas Card Challenges and I hope to see you again soon.
Hugs
Carol x