Volgers

woensdag 18 februari 2015

Vintage

Hoi iedereen,

Zo als jullie misschien weten heb ik niet zoveel met vintage. Ik vind het prachtig, al die mooie kaarten die ze daar in maken. Maar om een of andere reden lukt het me niet. Het voorbeeld van dit kaartje zag ik voorbij komen en ik dacht, dat wik ik ook eens proberen. En ik moet zeggen ik ben er super gelukkig mee. Waarschijnlijk ga ik dit houden als een voorbeeld voor mij voor in de toekomst.
cardstock boekenvoordeel
designpapier van action
plaatje van deco time gekocht bij action
jute lint van blokker
bloemen en meeldraden van beurs en boekenvoordeel
embellisments van action
kanten lintje van action
touwtjes van blokker
gebruikte mallen alle van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
scrapping4fun vintage tot 19 feb
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

7 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

Prachtig Lisbeth, echt mooi.
Liefs van Ilse

Giny zei

Daar mag je zeker trots op zijn...hij is geweldig!!
Super hoor..

Groetjes Giny

Rosina zei

Het is je toch perfect gelukt hoor Lisbeth om een heel mooi vintagekaartje te maken...
Hele leuke accentjes er op ook...
KNAP werk!!!

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Lisbeth,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie Vintage uitstraling, fijn dat het met voorbeeld wel lukt, erg mooi gedaan,
liefs Ans

Je@net zei

Wat een mooie vintage kaart, Lisbeth!

Misseke zei

Schitterende vintagekaart Lisbeth, helemaal super is hij!
Groetjes,
Misseke

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kaart is het geworden Lisbeth, de kleurencombi vind ik heel verassend, en ik heb al veel mooie kaarten er mee voorbij zien komen. Groetjes, Ingrid.