Volgers

zondag 12 april 2015

Liebster award en explosionbox

Hoi iedereen,
Vandaag een super lang berichtje. Ik ben door Aniet genomineerd voor de liebster award. Wat een eer. Wat is de liebster award. Dit is een virtuele award om de persoon achter de blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn/haar blog de moeite waard vind.
1 Waarom ben je een blog begonnen?
Ik maakte al jaren kaartjes, vooral kerstkaarten en een vriendin heeft mij over de streep getrokken om ze op een blog te zetten.
2 Omschrijf jezelf in drie woorden.
creatief, attent, lief
3 Wat zou je graag willen kunnen/leren?
Stempels inkleuren, en meer leren genieten
4 Wat voor werk doe je?
Ik werk momenteel op interimbasis fultime. Daarnaast ben ik huisvrouw.
5 Wat doe je naast bloggen nog meer?
Kaartjes maken, facebook, met mijn gezin leuke dingen doen.
6 Op welke creaties ben je het meeste trots?
Alles wordt hier met veel plezier gemaakt, het is moeilijk een keuze te maken
7 Wat staat er al heel lang op je to do lijst en ben je nog niet aan toegekomen?
Ik wil graag een crop dag organiseren voor al mijn knutselvrienden
8 Wat lees je het liefst op een blog
Leuke en toffe en veel reacties
9 Hoe ziet jouw ideale dag er uit?
vroeg opstaan en lekker knutselen vooraleer iedereen wakker is. Wat bloggen, leuke dingen doen met mijn gezin, zo als gaan wandelen. Dit is een mooie zondag voor mij.
10 Wat is jou grootste verslaving?
designpapier en alles van Joy crafts.
11 Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Ik zou graag ooit een eigen hobbywinkeltje hebben.
Ik nomineer de volgende personen;
Antoinette omdat ik toch zo kan genieten van de verhaaltjes die ze altijd op haar blog zet
http://antoinettecreacards.blogspot.be/
Claudia omdat ze een toffe gezellige vriendin is en ze mij heeft aangezet om te bloggen
http://knutselmeisjes.blogspot.be/
Martina omdat ze elke keer met het kleurenkaarteam  het beste in ons naar boven haalt
http://martinaskaartjes.blogspot.be/

Voor jullie de zelfde vragen, jullie zijn niet verplicht om mee te doen. Maar ik zou het leuk vinden om jullie op deze manier iets beter te leren kennen. je mag zelf ook een aantal mensen nomineren.

En dan nu maar de rest van mijn berichtje de explosionbox. Ik heb hem ondertussen al een paar keer voor bij zien komen en elke keer anders. De mijne heb ik op een workshop leren maken. Je kan er allerlei kleine foto's of teksten in doen. Met in het midden plaats voor een paar praline's.
                                                       bovenkant

                                                            zijkant

                                                       binnenkant
cardstock van Heartfeld
designpapier van Heartfeld once upon a time
mallen bloemen Heartfeld
Dit kaartje doet mee bij
K.I.C. cadeauverpakking tot 25 april

Hallo daar aan de andere kant van het beeld scherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten. Ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
 Grtjs Lisbeth

11 opmerkingen:

Aniet zei

Hoi Lisbeth, super leuk om je wat beter te leren kennen, fijne zondag
groetjes, Aniet

Rosina zei

Heel mooi is deze creatie Lisbeth....heel gaaf modelletje ook....

groetjes Rosina

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie box leuke kleuren.
Gaaf project.
Groetjes Doris

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Wat leuk,........een nominatie. En wat een eer dat je mij ook nomineert. Je explosion box is prachtig. Heb die al in het echt gezien, hé, hhihi.

grtjs
Claudia

Heleen zei

Gaaf explosie doosje! Die bloem is ook erg mooi gemaakt.
Lieve groetjes,
Heleen

Giny zei

Wat een prachtige explosionbox.
Leuk gedaan!!


Groetjes Giny

Misseke zei

Wat een gave explosion box Lisbeth - supermooi gedaan!

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

Hoi Lisbeth
je exploding box is prachtig, ik vind de bloemen super en zó mooi bewerkt,
liefs Ans

martina's kaartjes zei

hoi lisbeth !
dank je wel om me te nomineren ! fijn dat je het kleurenkaartenteam leuk vindt ! =)
je doosje is wel super hoor, mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Sarah zei

Leuk om te lezen ! Liefs ☆ Sarah ☆

Miss Freubelstorm zei

Wow wat een mooie cadeauverpakking! Heel mooi gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
Groetjes Esther DT