Volgers

dinsdag 7 april 2015

Vlinders

Hoi iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik nog een kaartje plaatste. Hier is er nog eentje met veel vlinders. Ik heb voor mijn digi nog eens een Magnolia gebruikt, omdat ik de vorige keer een Betsie heb gebruikt. Ik wil ook nog mijn nieuwe volger Karin welkom heten. De kids zijn een paar daagjes weg met de grootouders. Hun rapporten waren goed, zo dus mogen ze er wel eens tussen uit. En anders hangt mijne zoon toch maar heel de tijd voor de pc. Ik heb een andere pc van manlief gekregen en ik kan er nog niet goed mee overweg. Binnenkort krijg ik ook nog terug het pakketje waar ik de foto's mee bewerkte. Dan zullen ze terug wat beter te zien zijn. Ik wil ook nog vertellen dat ik met mijn vorig vlinder kaartje in de top drie ben beland bij SSW2


cardstock van boekenvoordeel
bluw designpapier had ik nog liggen
het andere designpapier is van studio light
digi van Magnolia
grote bloemen van action 
kleine bloemen van boekenvoordeel
meeldraden en lintje van zeeman
embellisment van action
gebruikte mallen van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
SSW2 volgens schets tot 7 april
houseofcards colorchallenge, add a butterfly
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten. Ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. bedankt
grtjs Lisbeth

16 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Lisbeth.
En nog gefeliciteerd met je top 3 notering!

Anoniem zei

Lekker bont en vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Veel vlinders , dat is leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

Joanna M. zei

How fun! I love all the butterflies on this card! Thanks so much for sharing this with us over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog!
~Jo, SSW2-DT

Misseke zei

Een pracht van een kaart Lisbeth, supermooi gedaan!
Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

Je kaartje ziet er prachtig uit Lisbeth,
lekker vrolijk en kleurrijk,
liefs Ans

Rosina zei

Heel leuk kaartje Lisbeth met die vrolijke kleurtje en daarbij die fladderende vlindertjes een PRACHTIG geheel!!!

groetjes Rosina

Sylvia zei

Mooie kaart,Lisbeth. Leuke,frisse kleurtjes.

Groetjes,Sylvia.

Heide zei

What a beautiful fun card! I just love the butterflies as well as you lovely flowers. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

Margo zei

Leuke en vrolijke kaart !
Groetjes
Margo

Unknown zei

Very pretty, I love all the different butterflies! Thanks for sharing with us at House of Cards.

Mynn xx zei

This is DARLING! LOVE the sweet image, all those fabulous blooms, and the fun border! Thanks for joining us at House of Cards! HUGS! :) Mynn xx

Cornelia (fun stamping) zei

Such a lovely collage card and those delicate butterflies are stunning! Thanks for joining us at House of Cards!

ANJA 3D zei

Prachtig kaart. Mooi kleuren en details.
Groetjes, Anja

Unknown zei

Great card, love those elegant butterflies.
Thanks for joining us at House of Cards.
Lorry :o) xx

Rocky zei

Wow! All the colours and butterflies aswell, so pretty. Thank you for joining us at HOC.