Volgers

vrijdag 11 september 2015

autumn

Hoi iedereen,

Vandaag gaat bij fridaysketch een nieuwe challenge online. Met als sponsor all dressed up.
Het is een leuke schets en de sponsor heeft van die mooie en lieve digi's. Morgen ga ik met Claudia nogeens een worckshop volgen. Het is voor ons wel een uurtje rijden, maar het gaat tof en gezllig worden. Zondag gaan we feest vieren voor onze Koen die 15j. wordt. Een paar dagen geleden had ik bij een kaartje geplaatst dat hij labo's heeft. En op vraag van een van mijn volgers, het zijn labo's elektriciteit. En dan nu mijn kaartje.
cardstock van AC
designpapier heb ik gekregen van Anneke
sentiment is van cards and scrapart nr 165
digi is van all dressed up
randpons van Martha Stewart
bloemen gekocht op de beurs
digi is bewerkt met inkt en glimmermist
Dit kaartje doet mee bij
fridaysketch DT-kaartje

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes 
Lisbeth

7 opmerkingen:

Sarah zei

Tof kaartje ! Liefs ☆ Sarah ☆

Rosina zei

Een prachtig herfstkaartje Lisbeth met een leuke sketch...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Angelique zei

Wat een schattig herfstkaartje, echt heel mooi. Je kerstkaart is ook heel mooi geworden. Thankx voor het antwoord over de labo's.
Groetjes Angelique

Claudia's kaartjes zei

Hoi,
Je kaartje is prachtig. Heel leuk.

grtjs
Claudia

Misseke zei

Prachtig kaartje Lisbeth - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

martina's kaartjes zei

een leuke, vrolijke, kleurrijke kaart
grtjs,martina
x

ANJA 3D zei

Wat heb je dit weer gaaf gemaakt ☺
Groetjes, Anja