Volgers

donderdag 17 september 2015

roodborstje

Hoi iedereen,

Vandaag is het kerstkaartendag. kom gezellig eens op de blog van 52weekstochristmas. het is een kaartje dat ik heb leren maken op de workshop bij Noor&zo. Ik kan al een schud kaart maken, maar deze is toch anders gemaakt dan ik het al kende. Afgelopen week het de pc ook een beetje kuren gehad . Hopelijk kunnen jullie dit berichtje lezen.

basis kraftpapier
designpapier van craft emotions
stempel van craft emotions
sentiment van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
52weekstochristmas
Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes 
Lisbeth

14 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg mooie kerstkaart, Lisbeth!

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Toffe kaart, hé.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel leuk is je easelkaartje Lisbeth..mooie vorm ook...toevallig heb ook ik vandaag een easelkaartje...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Sylvia zei

Leuke kerstkaart in die easelvorm,Lisbeth.Mooi gedaan met het vogeltje en de sneeuw.

Groetjes,Sylvia.

Giny zei

Prachtig kaartje, Lisbeth

Lieve groet Giny

Misseke zei

Prachtigmooie kerstkaart heb je gemaakt Lisbeth - supermooi zo'n schudkaart.

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart Lisbeth, het schudgedeelte is erg leuk,
groetjes,
Ans

corryskaart zei

een erg leuke/mooie kerstkaart en ja dit model vind ik altijd reuze mooi
groetjes corry

Angelique zei

Een hele mooie kerst/schud/easel kaart. Ik denk dat je op zo'n workshop altijd weer veel leert.
groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, een schudkaart doet het altijd goed ! mooi
grtjs,martina
x

ANJA 3D zei

Hele mooie kaart ☺
groetjes, Anja

Doris knippenenplakken zei

Hoi Lisbeth,
leuk kerstkaart in een leuke vorm.
Groetjes Doris

anncreatief zei

Schattig kaartje! Heel lief plaatje en mooi afgewerkt.Alles past heel mooi bij elkaar...
Fijne dag
lieve groet Anneke

anncreatief zei

Schattig kaartje! Heel lief plaatje en mooi afgewerkt.Alles past heel mooi bij elkaar...
Fijne dag
lieve groet Anneke