Volgers

vrijdag 15 april 2016

alles mag

Hoi iedereen,

Vandaag gaat er nieuwe challenge online bij brown sugar challenge. Het thema is alles mag en de sponsor my bestie.  Deze schets van de kaart heb ik in het hobyjornaal gevonden en ik denk dat ik die nog wel eens ga gebruiken.
cardstock van AC
designpapier van action
bloemen gemaakt met mal van Joy crafts
vlaggenlijn van yvonne creations
sentiment van Marianne design
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit knal roze kaartje Lisbeth...leuke en mooi ingekleurde digi erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Angelique zei

Leuke en vrolijke kaart. De sketch is inderdaad heel leuk, net of er een kaartje achter de rand is gestopt.
lieve groetjes Angelique

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne