Volgers

zaterdag 28 mei 2016

baby dino

Hoi iedereen,

nog eens een weekendje waarin niet veel te doen staat dan rustig thuis genieten. Misschien wat groentjes planten en veel knutselen. Vandaag is er een nieuwe challenge bij sketch saterday met als sponsor happy print club. Ik heb er een baby kaartje mee gemaakt.


cardstock van precious Marieke
designpapier van happy print club
klein sentiment van happy print club
groot sentiment uit eigen voorraad
digi van internet
lintje uit eigen voorraad
Dit zijn de kaartjes die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag bedankt aan iedereen.
en een attentie van mijn dochter, niet de echte, maar toch lief bedoeld

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

Sylvia zei

Superleuke kaart,Lisbeth.Je hebt prachtige kaarten ontvangen voor je verjaardag.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Heel mooi dit babykaartje Lisbeth....
en wat een leuke kaartje heb je voor je verjaardag gekregen...ook die van mij ligt erbij zie ik wel....het zal je dag vast nog wel feestelijker gemaakt hebben...

groetjes Rosina

Dora zei

Mooie kaart en wat leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen voor je verjaardag, Nog van harte gefeliciteerd.

Margo zei

Wat een lief kaartje ! Nog gefeliciteerd met je verjaardag ! Ik hoop dat je een fijn knutselweekend achter de rug hebt !
Groetjes
Margo