Volgers

zondag 5 juni 2016

vaderdag

Hoi iedereen,

Vandaag wordt de tweede vaderdag ( commerciele) gevierd. Wij hebben gisteren nog een BBQ gehad voor mijn man en mijn verjaardag. Straks ga ik nog lekker wat knutselen want dee examens staan voor de deur bij de kids. Dat wil zeggen eventjes geen uitstapjes doen. Er gaat een nieuwe challenge online bij kaartjes-inspiratie-challenges met als thema vaderdag. hier is mijn kaartje

cardstock van AC
de rest komt uit een stansblok van studiolight
Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

toffe kaart.

grtjs
Claudia

http://knutselmeisjes.blogspot.be/
http://creativesketchygirls.blogspot.be/

Marfien zei

Stoer kaartje Lisbeth

Angelique zei

Leuke, stoere vaderdag-kaart. Geweldige digi op je vorige kaart, de meeste mannen vinden bbq mannenwerk.
lieve groetjes Angelique