Volgers

maandag 1 mei 2017

boy with cat


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij craftyhazelnutschristmaschallenge2   De sponsor is bugaboo  .   Het thema voor deze keer is alles mag zolang het maar kerst is.  Vandaag ga ik nog een toerke doen met Hanne. Nu dat hare gip af is, kan ze het auto rijden weer oppikken. Ik heb ook nog een tip van Claudia, en zij van Kristie, om restjes en designpapier ( dat je wilt vernieuwen) op te gebruiken. De eerste staan al op de planning bij mij.



cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van studio light
digi van bugaboo
gebruikte mal van yvonne creations

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje Lisbeth!
Veel autorijplezier straks met je dochter!
Nancy

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Zal hem niet aan mijn kleinzoon laten zien....
zijn kat is sinds vrijdag vermist....

Nelleke zei

Leuke kaart zeg! Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Leuke kerstkaart, schattige digi. Je maritieme schudkaart is ook mooi geworden. Wat betekend gip?
Gelukkig dat het klaar is, veel plezier met het autorijden.
lieve groetjes Angelique

Hazel zei

Thank you, Lisbeth, for your lovely inspirational design for CHNC challenge extra for May xx

Heather zei

This is super cute! The image is adorable and the die cut sentiment is fabulous!