Volgers

donderdag 12 april 2018

winter flamingo's


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij creativeknockouts De sponsor is SasayakiGlitter.   Het thema voor deze keer is lots of layers.  maandag heb ik andere pillen gekregen voor mijn reuma in mijn linkervoet. ze werken goed maar de pijn is nu anders en echt kracht op de voet zetten gaat nog niet. maandag moet ik een botscan laten nemen. we zullen zien.



cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van action
digi van sasayaki glitter
gebruikte mallen van joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

2 opmerkingen:

Rosina zei

Leuk kaartje heb je gemaakt met die mooie flamingo's erop Lisbeth...
beterschap met je reuma, heel vervelend is dat....hoplijk geeft de botscan meer duidelijkheid...

groetjes
Rosina

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Sterkte met de pijn!! Groetjes Joanne